Lately!

Lite bilder från mobilen från den senaste tiden:

Barstol innan



Efter att min fina pojkvän överraskade mig (när jag var ute och dansade) med att måla 3e lagret färg och klä ryggstöd och sits på en av stolarna för att se hur det blev. Fint blev det tycker jag, kommer bli så bra!

Fick en massa äpplen av pojkvän. Vi gjorde äppelpaj i helgen och jag äter äpplen i tid och otid, älskar svenska äpplen, helst nyplockade!

Det regnade så mycket en dag i veckan att jag trodde jag skulle regna bort. Precis när jag skulle gå och köpa lunch vräkte det ner så jag blev sjöblöt. Man tager vad man haver, var glad för min luva

Uppdukat för mysig tjejmiddag i fredags. En av de roligaste och mysigaste tjejkvällarna på mycket mycket länge.
Fick än en gång så fina blommor av världens finaste pojkvän i fredags. Vad har jag gjort för att förtjäna allt det fina? 

Ikväll skiter jag i middag och ligger i soffan och dricker smoothie och äter clementin och vindruvor. Det är måndag, jag är trött och jag saknar. Man får göra så då, det är okej.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: T

"Fick än en gång så fina blommor av världens finaste pojkvän i fredags. Vad har jag gjort för att förtjäna allt det fina?"

Du har gjort ingenting och du har gjort allt! en sak är definitivt säker du förtjänar allt!

puss T

2011-10-10 @ 22:12:34
Postat av: Terese

Tack raring, puss T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback