Grattis på födelsedagen mamma

Förra året var vi ensamma hemma på Lundsvägen. Jag hade tagit ledig en vecka för Mats var i Norrland och jagade och jag var så glad att få ha dig helt för mig själv, en riktig mor och dotter-vecka. Gjorde en makeover hemma, jag lagade våra favoriträtter, vi gick promenader, åkte in till stan, satt ute med varitt glas vin fast det kanske var snäppet för kallt. På din födelsedag hade jag gjort 3 små presentpåsar med tre små kort i som låg på köksbordet när du vaknade sådär jättetidigt i vanlig ordning som du gjorde varje morgon det sista året. Och det gjorde jag med för jag var så spänd och ivrig över vad du skulle tycka om mina överraskningar. Det blev en sån fin dag. Året innan var du och Mats hos mig i Skåne. På kvällen av din födelsedag var vi ute och åt på Debaser när det var "En afton med Niel Young". Det var en sån fin kväll. I år skulle du ha blivit 62. I år saknar jag bara och tänker på alla minnen och önskar att vi hade fått fler födelsedagar och mer av allt. Det är svårt det där med minnena för ibland kommer det över mig när jag minst anar det, när det är som mest olägligt. Jag vet att jag aldrig kommer sluta sakna men kanske kommer det bli lättare att kontrollera känslostormarna. Jag älskar dig och jag saknar dig så fruktansvär mycket.

Kommentarer
Postat av: jen

kram på dig min vän. Hoppas T tar hand om dig idag. (Vilket jag är säker på för han är en bra och fin kille!)

2011-10-01 @ 12:59:08
Postat av: Terese

Tack fina Jen. Kram på dig

Postat av: Marika

Såg att du hade samma problem som mig. =) Om du går in där du skriver ditt inlägg. Längst ner på höger sida står det redigera. Klicka där och vips så har ikonerna kommit tillbaka:)Ha en fin söndag!

2011-10-02 @ 07:30:13
URL: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback