'Du måste tänka på Dig nu'

Jag är så fruktansvärt sönderstressad. Det är på gränsen nu.

Jobb till 17 och sen fackmöte i 2 h igår. Jobb till 17 och sen psykologen idag. Om det bara kan bli dags för ledighet någon gång. Jag orkar verkligen inte mer. Folk som är naiva, människor man trodde var nära som visar sig vara någon annan, brist på folk på jobbet, kraven att vara överallt jämt. Vi får se, det finns inte några reserver kvar nu.

Snart kommer pojkvän så jag ska spendera kvällen åt att ligga och kramas, det är allt jag vill den här onsdagskvällen, allt min energi räcker till.



Tisdagsklädd.




Onsdagsklädd.



Det är höst nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch och fy! Ja tyvärr är det ju många inom vårat område som verkar ha orimligt hög arbetsbelastning och krav på sig. Som slutar med en sönderstressad människa utan någon kraft att lägga på sig själv den övriga tiden av dygnet. Finns ju faktiskt ett liv utanför arbetet också. Tyvärr inser dom det försent långvarig stress som slutar med att gå in i väggen. Ville bara skriva det för jag har har sett ett par sånna fall i min arbetsgrupp på sistone. Lustigt egentligen, med tanke på våran kunskap om balans i aktivitet och vila. Men men, man lever väl inte som man lär. Sköt om dig. Jag skickade kameran igår. Kram

2011-10-13 @ 08:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback