Valborg baby, Valborg!

Igår var det Valborg och det firades som vanligt storslaget i Ekonomikumparken. Sjukt mkt folk, stundvis riktigt bra väder, många nya bekantskaper och dans i natten. På det stora hela en riktigt fin dag och kväll. Hamnade på en fest där det grillades, stektes pytt i panna, dracks rose i stora ölbägare, tonårshånglades och skålades en herrans massa. Fint ska det va!


Ny bekantskap, fransk tjej!

Fatta hur mkt folk det var!

Njöt av Corona m lime i solen!

Internet är helt segt så jag lägger upp mfler bilder senare eller en annan dag.

Idag har det lökats här hemma. Somnade på Jempas soffa inatt och vid tio drog vi hem till mej och kolla en film. Sen blev det hemkörning av pizza, precis vad man behöver en dag som denna!

Latero.

PS körde första löprundan för våren igår! Det gick kanon för att ha haft nästan helt uppehåll från konditionsträning i 3 månader. Blev bara 4,5 km och gick i lugnt tempa, 26 min. Men ändå! Blev inte alls så trött som jag trodde och hade kunnat hålla på ett tag till. men jag vill ta det lugnt och vänja höften lite i taget. Runkeeper (app till Iphone) är hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback