Välkommen in

Har varit på styrelsemöte med facket ikväll och efter det drog jag en drygt 6 km löprunda. Jag fick dock ha min Iphone i en plastpåse, nedstoppad mellan brösten i min sporttop. Har inte fixat en sån där hållare att spänna kring armen än. Detta resulterade i att Runkeeper inte riktigt gjorde sitt jobb o skärde av en sisådär 1 km såg jag när jag kollade på kartan. Tyckte siffrorna lät missvisande, jag gjorde ju en riktigt bra runda idag (med tanke på formen).

Helgen var det ja.
Efter staden på lördagen så drog vi hem till mig och hängde på min balkong med varsitt glas rosé och choklad och nötter i solen. Helt underbart skönt.



Efter lite tjejigt fix och trix ("Passar den här till de här byxorna?" "Kör du på kjol eller jeans?" "Är det snyggast med istoppad blus eller inte" "Åhh, vilken fin färg det var på den bluysen, vart har du köpt den?") styrde vi stegen mot Aspentos där det blev förrätt och varsinn Mariestad i solen i väntan på grekiskt käk. Jätte-jättegott!


Sen blev det en drink på Tilltugg.

Söndagen blev sådär lagom slapp med en bra film på förmiddagen innan vi mötte upp Jen vid bussen vid två och käkade lunch på en solig uteservering i stan, Unico. Där åt vi sallad och skrattade åt gamla minnen, kändes nästan som förr och det var så vemodigt när alla sen skulle gå åt sitt håll.



Sen cyklade jag iväg på min tennisträning där jag återigen fick privatlektion eftersom den andra tjejen var sjuk. Söndagskvällen spenderade jag åt en promenad med bästa Jempa!
Tack för en helt fantastisk helg tjejer, verkligen, kunde inte varit bättre!

Igår köpte jag Fullham-Liverpool-matchen men mitt internet var helt urpsykat så jag blev jättearg och gick och la mig istället. Vaknade och var fortfarande lite arg. Ska ta tag i den här med internet i veckan.

För övrigt har jag mycket roligt att se fram emot ett gäng helger här framöver, men mer om det en annan gång! Nu ska jag försöka publicera det här trots ett urpsykat internet och sen ska jag banne mig sova. Mässa i Gävle hela dagen imorgon, inte fel alls.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback