Stressful.

Har haft en heldagsutbildning om kommunikation vid förflyttning. Jättebra och givande dag men bra balans mellan teori och praktik!

Håller på och ringer som en tok till min nya hyresvärd men får inte tag på honom. Behöver ju ha nycklarna till nya lägenheten på söndag då jag ska ta över den. Stor jävla stressklump i magen på den. Som om det inte vore nog med annan skit att grubbla över just nu, fy fan.

Lite bilder på senaste:

Kläder i tisdags


Jag och A-S käkade lunch på Lingons uteservering i tisdags.



Sen åt vi Piggelin och Calippo i solen på bryggan nedanför Lingon.


Innan löprundan i tisdags kväll.

Håller på och tvättar, grubblar en hel del och håller på att stressa sönder över att jag inte får tag på min nye hyresvärd, om två veckor står jag utan lgh, vad gör jag om jag inte får tag på honom? Blir ju inte det minsta förvånad om det strular till sig nu, inte mer än vad jag förvänar mig. Men snälla snälla, kan det inte bara få flyta den här gången?

So Long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback