Rolling in the Deep.

Jag vill dra ut och springa NUUUUU! Är jag dum om jag gör det just idag när jag har lite extra ont i höften? Fan också, jävla trasiga kropp. Behöver bli av med ett par kilo överskottsenergi.

Har haft utbildning i den nya datajournalen vi ska få i början av 2012 (Ja, vi har fortfarande pappersjournal på jobbet, hello stoneage!). Sen drog jag till banken för att ta ut lite cash och beställa ett nytt visa. Ja någon kom ju visst hem med inget kontokort och en sprucken Iphoneskärm i lördags natt. Grattis Alexandersson, snyggt jobbat. (Det är dock faktiskt första gg jag haft sönder en mobil och tappat kontokort på fyllan).

Trodde jag skulle dö imorse när klockan ringde. Sov i vanlig ordning skitilla, gör jämt det om söndagsnätterna, ångesten ligger allt som oftast på rätt fint. Eller snarare stressen kanske.

Kjolmåndag. (Är inne i en period när jag bara vill ha kjol o klänning på mej, känner mig helt totalt obekväm i jeans och brallor av alla de slag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback