Ooops, I did it again.

Bra helg på det stora hela. Lite snedsteg hit och dit men va fan kan jag säga, shit happens, ingen är perfekt. Jag och Jen har hängt nästan dygnet runt, ätit pizza, sett två riktigt sköna filmer, slumrat oss igenom en inte lika bra, promenerat, snackat, lyssnat på musik. Sånt där man gör en helg som inte kräver ngt särskilt av en, men som kräver allt av en annan. Vi har haft mkt kvalitetstid jag och Jempa på sistone, viktig tid som betyder.

Idag spelade jag tennis igen. Nu var den andra tjejen också där och vi bestämde att vi ska försöka få till att spela tennis någon morgon i veckan framöver. Måste slipa lite på tennisformen om jag ska kunna spela mot grabbarna. Det känns jätteroligt att ha en trevlig tjej att spela mot!


Jempa lämnade nyss mitt mansion så nu ligger jag i sängen i en tom lgh och ser hockeyfinalen. Kom igen nu Sverige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med, det var en bra helg! mer sånt

2011-05-17 @ 18:18:21
Postat av: Syster

Har du råkat packa ner datorn?? Saknar dina inlägg... Kramar!!

2011-05-22 @ 11:04:09
Postat av: Terese

¨Haha nej då. Har bara inte haft lust riktigt, haft så mkt annat nu ett tag. kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback