Måndags-unnande

Idag har jag måndagsshoppat lite för att få upp humöret. Har spanat in en topp länge nu men idag slog jag till. Provade den och den satt banne mig som ett smäck! BH-löst, enkelt och somrigt, 3 av 3 möjliga! Fast egentligen är det en baddräkt men det låtsas jag inte om för i sommar ska jag dansa runt på dimmiga dansgolv med svettpärlor i pannan och stort leende på läpparna i den här finingen. En bränna på det med så. (Helt sjukt vad blek jag är!!)





Ojojoj vad många egobilder!

En sista bara. Jag inhandlade änbtligen ett par nya mysbrallor och ett skönt ribbat linne. Man ska ju till skogarna (de i Norge alltså) på torsdag och bara leva naturliv med promenader, familjetid och god mat. Jag längtar! Då blir det väldigt lite uppklätt och väldigt mycket mysbyxa för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback