Livet!!

Hej hej hallå!
Dåligt med updates för fröken Alex på senaste påpekade min kära storasyster L. Jag tror jag varit lite för busy med att leva, njuta av livet. Det har varit några riktigt bra dagar här på sistone. Veckan som har gått har jag: flyttpackat en herrans massa till långt in på nätterna, gått långa promenader med Jen, lunchat på stan, köpt babykläder, träffat fina kollegor med två små nyfödda bäbisar, skrattat, haft ångest, analyserat, varit arg på någon annans kärlek, skrattat mer, umgåtts med Barbro och storebror och njutit av varenda sekund, burit en herrans massa flyttkartonger, ätit jättegod grekisk mat, spelat tennis, joggat, solat och så har jag saknat min mamma. Alltid saknar jag dig mamma men väldigt mycket just nu. Det var ju du och jag som skulle göra det här tillsammans. Vi skulle välja gardiner, styla min lägenhet, dricka rosé i trädgården och äta pistagenötter (för det älskade du!), prata om allt som varit och prata om allt som ska bli, äta grekiskt och strosa runt på stan i min nya stad. Åh gud vad jag saknar dig mamma och vad jag önskar att du var här nu.

Lite bilder från den senaste tiden:

After Work på Katalin med sköna kollegorna förra helgen.


Ann-Sofie bjöd på hemmagjord vit choklad-mousse-kaka i måndags eftersom hon fyllde år förra helgen.


Kingen har börjat odla skägg!


Flyttkaos. Say no more.


Flyttöl så klart! Bästa Barbro och Johan.


Bror fixade provisoriska gardiner och det hänger en bäddmadrass på min franska balkong. (Fransk balkong, vad är det för ett påhitt?)


Middag på Tzatsiki, grekisk restaurang!


Såklart dring på Tilltugg innan hemgång.





Söndagskvällen har spenderats åt att dricka ett par glas rött, käka lite och snacka skit på Saluhallens uteservering.

Har haft en superfin helg verkligen, så glad att ha haft Johan och Barbro här! Dagen idag har spenderats åt stor fin frulle med B & J innan de åkte vid lunch, parkhäng med Jen, Tennisträning (som gick bra!!) och slutligen vin och smått och gott på uteservering. Perfekt söndag verkligen.

Det kommer bli en riktigt bra sommar det här, det känner jag på mig!

Kommentarer
Postat av: jen

usch att saknaden ska vara så stor när du samtidigt känner att du lever och hittar på roliga saker. Du vet att jag finns här! ps, jag måste sluta se så himla less ut på kort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback