Jag vet hur du ser ut i inga kläder.

Sjukt att det redan är onsdag kväll igen. Men skönt att veckorna går så snabbt så helgen kommer fort. Började min dag med en löprunda imorse vid 05. Somnade som en stock igår kväll vid 20.30 och vaknade utvilad vid 5. Orkade inte ligga kvar i sängen och grubbla så jag drog ut på en löprunda och helvete vad skönt det var. Precis vad jag behövde imorse. Snälla snälla höft bli bra någon gång så jag kan tillåta mig själv att löpa oftare. Har återupptäckt kärleken till löpningen om vår/sommar/höst.

Today:


Ikväll har jag och Jempa varit ute och proenerat och diskuterat livet och sånt där. Och så har vi planerat inför den stundande helgen när Lindus och Helén kommer och Järngänget är samlat igen (Minus Sandy). Satan så trevligt det ska bli!

Kvällens låt: Veronica Maggio - Inga Kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback