Jag och Jen vill ha helg. Nu direkt!!

Bra dag! Springtur tidigt imorse och sen iväg till Sthlm. Jättebra och givande utbildning med 2 kollegor samt Jen. Efter detta lämnade vi in Jen´s cykel som har fått punka och sen strosade vi runt på stan i second hand-affärer och andra små shoppar. Jag köpte tennisbollar och så hittade jag ett bord som jag så gärna vill ha! Har inte bestämt om jag ska köpa det än. Det är rätt stort men det gör inte så mkt för mitt rum är så stort och jag vill att matbordet skall vara mittpunkten och blickfånget snarare än TV och soffa. Får suga på karamellen!

Här är bordet, man ser tyvärr inte så bra men det är verkligen jättefint. Jag vill ha bordet, bänken och tre vita stolar av den sorten som det syns lite av på bilden, längst in till vänster!

Just nu: Är jag så sugen på en påse lösgodis att jag kunde dö. Men det blir inte för fröken Alex ikväll.

So Long

Kommentarer
Postat av: Syster

KÖP!! Jäsiken så fint!! Verkligen supersnyggt!! Slå till!!! KRAMAR!!

2011-05-25 @ 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback