Helgen

I fredags klippte jag mig efter jobbet och sen på kvällen var jag och Jen ute och promenerade i nära 2h. Förutom det så köpte jag festivalpass till både P&L och WOW!

På lördag morgon vid tio möttes vi på stan och strosade i affärer samt köpte födelsedagspressy åt Madde innan vi drog hem till Ann-Sofie. Från A-S tog vi deras bil till Helping Hand, Plantagen, Biltema, Media Markt och kom hem med lite av varje. Bland annat en dammsugare till mig. Hiskeliga pengar att lägga på ett verktyg som bara leder till en så jävla tråkig aktivitet som att städa!


På kvällen var det dags för födelsedagsfest hos Madde med en massa härliga människor. Där blev det grill i solen, massa snack och ölspel. Jätteskön och rolig kväll verkligen!


Söndagen var jag bara allmänt låg och saknade. Så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback