Good job!

23.20 sprang jag i mål på efter vårruset. Jättepositivt överraskad med tanka på omständigheterna. Knappt ngn konditionsträning, mkt värk i alla leder och en del röka och kröka på det. Tänk vad lite vilja kan göra för en haha Men det allra allra bästa var att jag inte hade ont någonstans alls, helt otroligt verkligen, vilken känsla! Mer sånt.

Men nu är jag alldeles slut. Hade picknick i solen efter loppet och sen promenerade vi hemåt men så glömde jag cykeln så jag och A-S fick gå tillbaka och hämta den (hon är en stjärna som följde med så jag slapp gå själv!) Kom hem för en liten stund sig och har precis tagit en dusch. Nu blir det sova sova säng!! Tennis 06.30 imorgon bitti.





Natti.

Kommentarer
Postat av: Syster

Shit, vad bra!! Du är ju superduktig!! Och den tiden med din jädra höft som krånglat?!? Du är bäst, syrran!! Kramar!!

2011-05-29 @ 19:27:38
Postat av: T

Tack syrran! Rätt nöjd själv faktiskt:) kramar

2011-05-30 @ 07:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback