Så nej raring, jag bryr mig faktiskt inte längre.

Tänkte att det kanske kunde vara på sin plats med en update. Har varit för busy med att leva de senaste dagarna för att vilja ägna en enda sekund vid en dator!

Jo jag var ju hemma i helgen. Hann med det mesta. Lunch med mormor och morfgar, squash med Kenny (Äntligen, fan vad kul det var!!), födelsedagsmiddag på Lundsvägen, födelsedagsutgång med sköna gamla Faggan-gänget plus några till och så Liverpools vinst mot United. Ja ni fattar själva, jävligt fin helg helt enkelt! Och så fick jag finaste ljusstakarna av fina storasyster Lotta i födelsedagspresent. Ska ta en bild på dem när jag packat upp dem så ni får se. Kommer bli perfekta i nya leggan! Ja precis, just det, ny legga är kirrat och klart med!

Lite bilder från helgens festande:






Och ja, förfesten höll samma höga nivå som den brukar när vi går ut ihop haha

Igår var det full rulle på jobbet hela dan och sen körde jag ett pass CykelPuls trots fortfarande lite ont i höft, är så jävla less på att ha ont nu. Gör dock inte ont när jag cyklar, bara lite efteråt.

Idag fick jag springa delar av vägen ner till stan från jobbet när jag skulle ner på akupunkturen (det är som vanligt ett helvete att försöka ta sig ifrån jobbet i tid). Väldigt bra med tanke på att jag skulle få akupunktur just för att jag INTE kan springa och träna som jag vill. Fick akupunktur på både knä och två ställen i anslutning till höft plus att han höll på att vrida sönder min rygg, knäckte som fan. Hoppas hoppas det här hjälper nu. Efter akupunkturen som inte direkt var det skönaste jag gjort tröstshoppade jag en klänning på Weekday (kanske åker på redan på lördag när jag ska ha lite födelsedagsfirande i efterskott hos Mackan som så snällt låter mig fira där!)



Efter det haltade jag iväg på årsmöte med facket, FSA och lyckades bli invald i styrelsen för vår krets, representant för Uppsala kommun. Jag tyckte tydligen att jag har lite för lite att göra just nu?! Och på söndag har jag min första tennislektion förresten, hyfsat otajmat med födelsedagsfesten dan innan.

Men nu ska jag sova, kanske bara prata lite tfn först.

Sleep Tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback