Som på nålar

Gissa vem som redanligger i soffan och äter Mango och läser Sofies Mode? Jag jag jag!

Kl 13.30 flexade jag ut från jobbet (dock med jobbmobilen i högsta hugg ifall någon skulle vilja ha tag på mig) för jag hade tid på Idrottsskadecentrum 14.00. Sjukgymnasten där konstaterade att det var fibros. I med lite nålar (Inte skönt) och så var besöket över och ett nytt besök för mer akupunktur bokat. Sjukgymnasten lovade att det inte var ngn farlig smärta och att det skulle gå över på ett par behandlingar. Han sa också att jag fick träna bara det inte gjorde ont, alltså inga restriktioner. Typ sittande cykling rekommenderade han under behandlingsperioden, styrketräning är också helt ofarligt. Så innan jag gick hem från stan stack jag in på sats och körde ett snabbpass överkropp i gymmet. Fy satan vad peppad jag är på att toppa formen så snart det blir ordning på höften. Känner mig heeeeelt ur form just nu och jag hatar det.

Imorgon blir det lite käk och lite vin på Tilltugg med Jempa. Ska bli kul, har ju inte setts sen långt innan hon drog till Alperna, inte på riktigt iaf! Och lägenhetsletandet det bara fortsätter och fortsätter!



Sourse unknown.

Kommentarer
Postat av: Syster

Tycker du ska gå till Idrottshälsan oftare... ;-)

Har du hört något mer om lägenheten?? Kramar!

2011-03-01 @ 20:56:09
Postat av: helen

Fy faan vad gott!!!!

2011-03-01 @ 21:21:55
Postat av: Terese

Nej tyvärr inget nytt om Lgh! Lever dock fortfarande på hoppet så gott jag kan! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback