Safe...or sorry?

Utbildningen idag gick bra men jag var fan så trött när jag kom tillbaka till jobbet efteråt vid 16-tiden. Men då var det bara att casha in ett par jobbtimmar till vid datorn innan jag drog ner till sats. Körde en timmes CykelPuls och jag var helt sjukt fylld med energi och gjorde ett grymt cykelpass. Verkligen verkligen kul. Har även sotora förhoppningar om att höften ska bli bra.

Annars så har jag fått ett brev av mormor som jag läst på kvällskvisten och likaså ett mail från bästa M. Älskar att få mail och brev!

Vad mer? Jo, flyttdatum är bestämt till helgen 21-22 maj. Då kommer Kicchi, Johan och Barbro hit och hjälper till med. Ska bli så himla kul! Dessutom har Mackan och Jempa erbjudit sig att ställa upp som flytthjälp, kommer ju gå på ett kick det där!

Skulle varit på Musikquiz ikväll men jag är fan så trött. Har mitt första besök 07.00 imorgon vilket innebär att jag bör vara på jobbet 06.30, kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback