Pretty in Pink

En annan sak. När jag kom till sats förut hittade jag inte min sportBH så jag trodde jag glömt den. Så jag köpte en snygg rosa (bra att de säljer träningskläder, har räddat mig många ggr. Minder ekonomiskt men bra ändå. Träningskläder behöver man ju alltid mer eller mindre!). Sen när jag bytt om till nya sportBHn så insåg jag att jag inte alls glömt min. Men nu har jag en fin rosa i alla fall!


Nu är jag helt dödstrött. (Fortfarande sliten efter helgen. Hur gammal är jag egentligen, 85 år eller. Pallar ju inget längre) Hoppas ingen ringt mig ikväll för mobilen ligger i jackfickan på ljudlös kom jag just på och jag ligger ju i sängen och orkar iiiiiinte gå och hämta den, vill bara sova sova sova nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback