Leva livet

Har inte bloggat på några dagar. Varit lite för busy sista tiden och inte känt ngt behov. Har varit på så sjukt bra humör senaste dagarna med, vet inte riktigt varför. Det är nog solen och ljuset, kanske också att det känns som att höften är på G att rätta till sig. Jag fungerar helt enkelt inte om jag inte få träna och röra på mig som jag vill. Ska iväg på akupunktur igen nästa vecka.

Kom hur som helst nyss hem från ett spinningpass. Nu håller jag på att fyller upp badkaret och ska ha en lugn skön lördag. Sen ska jag gå ner och möta upp grabbarna på Olearys och kolla på hockeyn. När den är slut ska jag gå hem till Jempa för lite ost, vin och kex och sen drar vi nog ut och dansar lite. Sköna lördag!

Imorgon ska vi till Sthlm och kolla hockeyn! Kul, min första live hockeymatch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback