Indestructible.

Såååå torsdag. Bra torsdag!
Haft lite svårt att fokusera på jobbet hela den här veckan och det har ju haft sina förklaringar, men tror nog jag gjort ett hyfsat jobb ändå haha

Today.

Stressig fm, utbildning hela em, slutade redan vid fyra och sen blev det middag och teater, jag sa ju att det var en bra torsdag. Det enda är min höft, men det ska väl lösa sig tids nog får vi hoppas. Imorgon vill jag köra spinning efter jobbet så höften får se till att skärpa till sig under natten. Dessutom lääääängtar jag efter att få springa! På jobbet snackas det om anmälan till både Blodomlopp och vårrus, folk är taggade som fan och jag vill ju att min höft ska börja funka så jag kan börja träna nu nu NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback