Be a man and spell it out för fan.

Hey you.
Har haft en seeeg måndag, trött som fan (tidsomställningen?). Men jag och King har lyckats rätt bra att fördriva tiden via mobilen trots allt! Funderar på att dra en helg i Prag i sommar. Sjuuukt billiga flygbiljetter och likaså hotell! Vi ska suga lite på karamellen, bestämmer oss till helgen.

Efter jobbet blev det en timmes spinningpuls. Duktig tjej, jävligt bra insats.



Sen skulle jag köpa biljetter till slutspelsmatchen i LLA den 9:e men jag var seg och alla biljetter var såklart slut när jag väl fick tummen ur. Jävla oflyt man har.

Imorgon blir det massa jobb och sen möte med facket på kvällen.
Tror jag ska dra hem till skogarna till helgen.

Ciiiiaaaaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback