Årets Fylla

Årets baksmälla och inbokad tennislektion om 3 timmar. Lite oklart hur jag tänkte med den kombinationen. Fast ska jag va ärlig så har baksmällan lagt sig lite. Ska jag va ännu mer ärlig så blev det en rätt tidig kväll för mig igår. Man kan säga att formen inte riktigt var på topp eller så kan man säga att det var just vad den var. Kalla det va man vill med fylla blev det. (Grunda en fylla med en knäckemacka och 2 GT är inget jag rekommenderar någon)


Mackan, kvällens värd.

Har dragit i mig en redig frukost och känner att jag börjar komma tillbaka in i matchen igen. In i duschen med mig och sen ska jag väl ta mitt nya racket (Tidigare 2000  spänn, nu 1500, KAP) och bege mig mot Rackarberget. Hoppas jag lyckas hitta vart det är jag ska.

Later Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback