Picknick i parken!

Fina onsdag!
Stressade först runt på jobbet i 8 timmar och klämde in ett litet besök på Vårdcentralen för höften samt några samtal till jurister och skatteverket innan jag styrde cykeln mot Ida. Vi packade sen in kidsen i bilen och drog ner till stadsparken. Där blev det picknick på godaste salladen och melon bland annat! Efter massa prat om allt möjligt är jag nu tillbaka i min lilla o-ordnade lya. Har damsugit och burit ner lite grejer i förrådet och snackat med systeryster på tele! Till helgen drar jag hem hem hem och då blir det minsann fredagsmys med hela familjen för att fira Matsens inflytt i nya lyan!

Kjol, kjol och mera kjol. Till mina vita vita ben!

Nehepp, snart läggdags för fröken Alex. Har sovit alldeles för illa senaste nätterna för att det ska vara okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback