Back in Uppsala

Kom till ett regnigt Uppsala vid 21 ikväll. Inte roligt att cykla med bara armar och ben i piskande regn så det var tur för mig att jag hade ett par jeans med mig i väskan som jag kunde dra på mig.

Har haft en jättefin och mysig helg hemma. Hängde hela lördagen med Kingen och vi spela tennis, käka lunch och drack GT hemma i Urskogen på Jonas och Ems altan och sen drog vi ut och dansade i Karlstadsnatten. Sen var jag med syster och shoppade ett par toppar till henne med! Igår var jag lite seg men jag var till mormor och morfar en sväng och sen var jag uppe vid Minneslunden och pratade lite med mamma. Första gången jag var där och det var fint men efteråt kände jag mig alldeles tömd och slut inombords. Skönt att det inte är så mkt folk på kyrkogården, jag fick gråta i fred.

Veckan är rätt fullspäckad och till helgen kommer Helena! Åh så kul det ska bli!


Bilder från Norgevistelsen förra helgen:



Bröderna fixar fin-käk!

Lovebirds.

Käk!





Kvällspromenad ner till älven.

Älven

Provade en klänning på min favoritbutik Zara med bar rygg, som jag inte köpte.

Köpte en kjol och en top istället.

Vi var i Trondheim en dag och såg den här fina domkyrkan bla.


Det känns som söndag och jag är lite låg. Det regnar, jag är trött och det är lite ensamt i min legga. Men imorgon är det nya tag som gäller igen.

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback