Man vänjer sig så förbannat fort..

Onsdag och lillördag. Nöjet för kvällen är tvätt och städ och packa lite, ordna inför den jääääättelånga semestern. När jag bytt nästa maskin vill jag dra ut på en löprunda. Har dock ont i halsen och är lite svullen så jag får väl egentligen inte det. Vi får se. Vill verkligen inte bli sjuk nu lagom till semestern. Snälla snälla, låt mig inte bli sjuk.

Hade jättemysig kväll igår på Katalin med Iverhedskan, god mat, gott vin, bästa snacket. Vardagslyx när det är som bäst.

Imorse körde jag tennis med Sara nere på studenternas utomhusbana. Jävligt kul men satan vad man lägger av sig när man inte spelat på ett tag. Ska försöka få till lite spel på semestern och sen ska jag och Sara spela mer framöver och dessutom ska vi försöka få till en dubbel-match med kompisar till oss. Kul!

Back to Bones.
Ciao.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback