Fina fina Gbg

Bara en snabb update för att berätta att jag är tillbaka i Uppis efter en helt fantastisk helg i Gbg. Älskar staden, människorna, sällskapet, havet, solen, maten, drycken, snacket, dansen, ja allt! Fy tusan vilken mysig helg vi har haft, från minuten jag seg av planet på Landvetter tills att jag klev omord idag igen har allt bara varit SÅ bra. Gud vad man behöver såna här helger emellanåt, när man bara får ha det gött, vara sig själv och samla ny energi.

Ikväll har jag sprungit en vända och nu har jag precis duschat o ska sova. Min hals känns inte alls som den borde och jag räknar med att kunna sova bort smärtan inatt för någon sjukdom har jag inte tid med i sommar!

Natti.





Lägger upp fler fina bilder en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback