Beautiful sunday!

Har haft en jättefin helg. Fredagskvällen spenderades med sällskap i soffan framför ett par filmer med en massa lösgodis och en sen middag på en restaurang här i närheten. (Jag var både sliten och småsjuk) Lördagen spenderades omväxlande i säng/soffa innan det blev middag på en annan restaurang här i närheten. Kvällen spelade jag volleyboll med tjejerna. Imorse lockade sängen så mkt att jag blev kvar längre än tänkt så Annso och Jen hämtade upp mig hemma och så drog vi iväg på loppisrunda och lunch vid Ulva kvarn. Där mötte vi Linnea med som lunchade med oss i solen. Efter det lämpade vi av Jen hemma och hämtade upp Andreas och drog ut till Fjällnora och solade och badade. Sen drog vi hem till Andreas föräldrar där det blev mat och fika. Så mysigt! Den härligaste söndagen på länge och jag önskar plötsligt att jag hade lite fler helger i Uppis i sommar!

Nu sitter jag och kollar biljetter till Liverpool i höst. Jag Kingen och Tobbe tänkte fara, satan vad kul det skulle vara!

Nu ska jag snart hoppa i en säng med nyrena lakan.

Nattinatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback