Slö-söndag

Måste bara rekommendera något. TV-serien Drottningoffret som går på ettan på måndagar. Satan vilken bra rolltolkning Susanne Reuter gör. Tycker verkligen man ska se den, för den berör. Susanne är helt fantastisk i rollen som dement partiledare för sossarna.

Har inte gjort många knop idag. Kollat lite TV, sett en film, undvikit destruktiva tankar, surfat lite, undvikit smärtsamma tankar, ätit fruktsallad och skickat lite sms. Men nu har jag duschat, gjort en hårinpackning och smörjt in mig med passions-doftande BodyButter från BodyShop. Har faktiskt krupit ner i sängen igen, för det får man göra ibland på en söndag faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Syster

Låter som en toppensöndag!! Mysigt! Själv ska jag iväg och jobba natt!! Tack för tipset om tv-serien, hoppas jag kan kolla på den i natt på jobbet!! Om nu detta j-la landsting tillåter det... Suck!! Massa kramar!!

2011-01-09 @ 18:06:31
Postat av: Terese

Härligt med lite jobb-natt, eller inte. Ja hoppas den finns på play. Avsnitt två finns iaf för det såg jag idag. Avsnitt 3 (sista avsnittet) går imorgon. Kram på dig syster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback