Skynda skynda.

Fan vad jag hatar den här uppstressade jävla veckan, var bara över någon gång!

Drog till SATS direkt efter jobbet och körde gym + core. Sen jag kom hem har jag hunnit kasta i mig lite käk, fixa en paj som nu står i ugnen och läsa ett jättefint brev från bästa mormor. Nu ska jag skynda mig in i duschen innan Bones börjar och sen ska jag skynda mig att somna så jag hinner sova några timmar innan det är morgon och jag ska skynda mig till jobbet för att börja stressa över utbildningen jag ska hålla i etc etc etc.


Söt liten blus köpt på Helping Hand för 30 riksdaler.

In i duschen med mig.

Natti


Kommentarer
Postat av: Helen

Den var sot och passade dig precis

2011-01-25 @ 22:56:57
Postat av: Terese

Tack! Jag tycker också den är jättesöt. Perfekt nu i vår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback