Screw Lillördag

Har haft årets mest stressade dag. Höll i en heldags förflyttningsutbildning tillsammans med en kollega idag bland annat. Gick hyfsat, iaf för att vara första gången och inte fått någon introduktion eller liknande av det. Efter jobbet drog jag ner till gymmet och drog av 9 km på bandet på lite drygt 46 minuter. Ingen höjdartid men jag jobbade på att hålla ett jämnt tempo (12 km/h) på en inte alltför ansträngande nivå. Men jag var rätt trött efteråt och det är ju rätt ok eftersom jag inte återhämtat mig efter jul-vilan och förkylningen. Fan att det ska gå så snabbt att förlora kondition och muskelstyrka men så långsamt att bygga upp den igen. Hann med ett scrubs-avsnitt och ett halvt How I met your mother. Tråkigare kan man ha.

Bekväma och bra kläder för att lära ut förflyttningar:


Ja, och jag skiter i Lillördag, jag tänker i alla fall gå och lägga mig 21.00. Hur fan orkar man såna här veckor annars, det undrar jag. (Synd bara att jag drömmer om jobbet även om nätterna och vaknar i ett rus av stress.) Snart helg iaf!

So Long raringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback