Safe...or sorry?

Vilken skön söndag! Städade på fömiddagen sen promenerade jag till Willys och pantade ett gäng flaskor, gav hela summan till Rädda barnen så klart (Dagens goda gärning!). Promenerade vidare ner till SATS där jag körde en runda i gymmet så överkroppen fick sig en omgång. På vägen hem handlade jag mat (insåg att Jen har kvar mitt visa-kort i sin börs men som tur var hade jag kontanter som täckte allt utom ett paket tuggummi, en citron och en liten bit ingeäfära. Så kan det gå.) När jag kom hem gjorde jag ost och Broccolipaj och medan den var i ugnen lagade jag till två blodiga biffar till mig själv som jag ätit nu. Pajen får bli matlådor.

Ikväll blir det inte många knop, lite TV och lite läsa.

So Long!

Intresseklubben måste verkligen anteckna för fullt just i detta nu. Kan vara det mest menlösa inlägget någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback