It´s Friday Folks!

Det finns bättre dar och det finns sämre dar. Idag är en bättre dag. Jag har:
- Haft en bra dag på jobbet med världens bästa kollegor.
- Fått besked om att jag får fast tjänst på jobbet from 1 mars.
- Fått en massa skrivarbete gjort på jobbet.
- Kört en timmes CykelPuls på sats och det gick skitbra.
- Haft mycket mer energi än vanligt.
- Känt mig fin i min fredagskjols-klädsel.
- Tänkt på att jag ska till Barcelona och bara softa om två veckor. Wiiieee! Lite pirr i magen av tanken på att få strosa runt i en fin storstad med vårväder och en bäste vän som sällskap! Och gå på fotboll på jättestor arena för första gången!
- Pratat med storebror och bestämt att jag ska komma ner till dem en helg framöver.
- Tittat på en skitspännande handbollsmatch.
- Gått ifrån jobbet i rättan tid.
- Jag har precis ätit två favoriter: knäckemackor med hushållsost och mjölk till samt en stor portion fruktsallad!

Sämre dagar har jag skådat!

Kjolfredag som sagt:

Jag har mina vanligt boots till kläderna men de står på jobbet i veckorna eftersom jag går i gympaskor till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Syster

Grattis till din fasta tjänst!! Kram!

2011-01-28 @ 21:42:29
Postat av: Terese

Tack syster yster! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback