Heeeeello Saturday!

Idag var jag uppe med tuppen. Tog en lång lördagsbrekkie med havregrynsgröt m äpple, ägg, grape, kärleks-te och en tidning. Helgmorgnar när de är som bäst. Tog lite senare en promenad ner till SATS för kl 11 var det BodyCombat. Den koreografin som är nu är grym, särskilt bra ben och rump-träning är det. Sen tog jag en dusch på gymmet och med inpackning i håret bastade jag en god stund innan jag styrde stegen till en salong i närheten för att fixa barret. Jävligt skön dag på det stora hela. Solen har dessutom valt att lysa över Uppsala hela dagen! Nu har jag ätit de sedvanliga 2 blodiga biffarna och satt mig tillrätta i soffan med laptopen i knät och Polisskolan på TV:n. Ikväll kommer jen och Madde hit, tjejkväll.

Later Peeps.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback