...förutom det uppenbara.

Shit vilken sliten tjej. Jobbade till 16.30 då jag drog ner till gymmet och körde styrka överkropp och core. Har känt mig småfebrig hela dagen så jag körde ingen kondition idag (lika bra det eftersom jag helt fuckat upp min kondition under jul).

Annars flyter det. Solen skiner om dagarna, imorgon går vi halvdag, på torsdag ledig, imorgon kväll ska jag käka middag och dricka rött med Mackan på Tilltugg, idag har jag anmält mig till en tenniskurs (vet ej om jag fått plats än) och på fredag kommer Jempa och vi ska ta den här helgen med storm. Inte mycket att klaga på förutom det uppenbara, hålet i hjärtat efter den jag älskar mest.

God natt god natt, nu ska jag sova för jag somnar snart sittande.


Umeå -08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback