Arg.

Idag har jag varit så J-Ä-V-L-A arg. Har verkligen sällan varit så arg och faktiskt aldrig känt en sån avsky mot en människa i vuxen ålder. Jag har mkt enklare att hantera att någon är elak mot mig än att någon är elak mot någon som står mig nära och som betyder mycket för mig. Jag vet att jag kan bli lite överbeskyddande, det är bara så svårt att inte bli det.

Annars lång jobbdag och sen gymmet med Jen. Körde 5 km på bandet (exakt 25 min) och core. Helt ok för att ha varit utan konditionsträning i cirkus 5 v, samt för mkt fest och en överjävlig förkylning. Men nu ska jag hoppa i säng för tanken är att jag ska hinna gymma lite innan jobbet imorgon bitti för imorgon kväll blir det bio med Mackan. Och Hollywood-meny så klart!

Natti.

Låttips (Lyssna Lyssna!):
Armand Mirpour - All For Sarah [All For You] (Så jävla skön låt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback