After blueday comes tuesday. Bring it on.

Tog mig ifrån jobbet i tid för en gångs skull. Det betydde att jag var i tid till tandhygienisten i tid. Bara för att bli rånad på en sisådär 800 spänn igen. Hjälp, tandvården i Svea Rike ruinerar mig för helvete. Tanken var att jag skulle gå till gymmet men tandbesöket tog en timme och sen var jag tvungen att handla lite och laga mat till matlåda imorgon så jag tar igen det imorgon ist.

Förra fredagen, innan utgång.

Hatar för övrigt gymmet såhär precis efter jul. Det är i januari och februari alla periodare och soffpotatisar får för sig att de ska börja röra på sina feta arslen men de härdar så klart bara ut en, max två månader innan de lägger av och letar sig tillbaka till soffan och TV-dosan igen. Alltså är de månaderna a pain in the ass för gymmet är överfullt dagligen, särskilt måndagar. Helt värdelöst. Seså, tillbaks till sofforna alla periodare. Pallar ni inte att va på gymmet resten av året behöver vi er inte där de här månaderna heller.


Syster på isen i lördags!


Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha.... Är så jäkla glad att du inte fick någon bild på vurpan!! Kram!!

2011-01-18 @ 07:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback