Vårkänslor i luften. So fine!

Fattar inte vart dagarna tar vägen alltså. Helt seriöst, de bara flyger förbi, konstant stressad, konstant i farten. Började för övrigt med en liten ofrivillig sovmorgon för jag hade glömt ställa klockan haha Efter jobbet var jag på ett jävligt tungt CykelPuls-pass igen. Kändes i benen att jag körde cykel i måndags och sprang igår. Mjölksyragränsen var nära nästan precis hela passet så det var svårt att pressa upp pulsen som önskat. Precis när man känner att man börjar komma i hyfsad form så märker man att " nä, kanske inte riktigt än nej".

Har pratat med bästa B här på kvällskvisten och hon kanske kommer hit helgen v 8 och isf ska jag ta med henne på en spelning med Säkert! Weehoo! Hoppas det blir så!

Nu blir det snart sängen. Ska kolla in Mauro och Pluras kök på webben först bara! Kan man inte missa heller.

Natti raringar.


Fortsätter på vårtemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback