Kronärtskocka, någon?

Gissa vad jag gör då? Sitter och äter en kronärtskocka som jag kokat helt själv. Blad för blad äter jag, sådär ni vet med smör och salt. Senast jag åt det var i Castlano, så det var ju ett par år sen om man säger så. Jättegott men man undrar lite vad man betalar för, det är ju inte så mkt mat direkt. Det är iofs bara ett mellanmål för mej (tillsammans med en påse lösgodis, röda veckan).

Idag.

Hur som helst. I övrigt har dagen spenderats på Gränby C åt att handla lite smågrejer inför Barca och så blev det lite rea-shopping, bla två träningstoppar, fast jag verkligen verkligen försökte att inte köpa ngt. Vill ju spara pengarna till helgen! Men jag provade en massa kläder som jag inte köpte med så klart. Hade min bruna vårjacka på mig när jag gick dit, sug på den! Jag frös alltså inte.

Ingen vinterjacka där inte.

Alltså vad är grejen med jumpsuits, vem passar i det? Kolla in den här enorma baken som jag får (och jag har verkligen inte stor bak egentligen):

Ser ju inte klockt ut haha

Ser ut som ett bombnedslag i köket, ska försöka göra ngt åt det innan jag ska möta upp Mackan. Vi ska gå ner till stan och ta ngt och käka och se när Liverpool möter Chelsea (Heja Pool, men ni har inte oddsen på er sida direkt). Kanske en liten söndagsöl med, det hör ju faktiskt fotbollen till.

Latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback