Saturday baby!

Oj, klockan är bara tre och jag har redan hunnit med så mkt idag! Gick upp vid åtta och lagade till den sedvanliga stora helg-brekkien med ägg och gröt och grejer. Sen blev jag sittande vid köksbordet och drack flera koppar av mitt favorit-te (Yogite) och läste nya Iform och så pratade jag lite med syster via Facebook. Sen provade jag lite vårkläder och kollade lite vad jag ska ha med mig till Barca innan det var dags att promenera ner till gymmet och gå på Combat. Fy fan vilken energi jag hade idag, det var skitkul! Det var ett blandpass med äldre och nya låtar.

Träningsklädd imorse innan gymmet. (Ja det syns ju iaf att jag kört mkt spinning på sistone, helt sanslöst vad jag musklar till mig om benen direkt).

Efter passet och stretch duschade jag och bastade med inpackning i håret innan jag styrde stegen mot affärn där jag handlade lite käk. När jag kom hem drog jag igång och lagade tomatsoppa samtidigt som jag stekte två fina blodiga biffar och sparris till middag. Så nu är jag mätt som fan och nöjd och ligger och slappar på sängen. Det får man, för det är lördag. Får se vad kvällen har att erbjuda. Kanske lugn hemmakväll i soffan, kanske inte. Känner plötsligt för att göra mig fin och gå iväg och vara lite social, det var minsann inte igår jag kände den känslan senast. Om det blir så eller inte, det lär tiden utvisa.


Ge mig vååååår så man kan springa runt som ovan. Gärna med en bränna till dock haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback