I had a dream about you last night. I woke up with a warm feeling inside.

Jag blir så trött på doktorn. Hon säger att jag måste ta det lugnt, inte träna och så. Sjukgymnasterna på mitt jobb säger samma. Och att jag måste ha stabila skor dessutom, inte klackar. Boring, boring, boring. Vad fan ska man hitta på med livet då. Inte ha klackar, inte dansa, helst inte gå för mkt, inte träna, ingenting av det jag gillar att göra får jag göra. Hoppas den här jävla inflammationen försvinner illa kvickt, annars kommer jag gå insane. Är ju inne i en sån bra träningsperiod nu med! Tycker verkligen att det är kul!

Idag hade vi en stressad kjolfredag på jobbet med:


Men såhär ser man ut när man får av sej finkläderna och har laddat upp med fredagsgodis och nötter och ska ha en mysfredag i soffan. (För tydligen får man ju INTE ha klackar och gå ut och busa utan ska bara vila vila vila vila. Suck).

Okej, nu håller vi alla tummarna för att pillrena hjälper fort fort!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback