Sooooo Fiiiiiine!

Har pratat med Kingen här på kvällskvisten. Om hur prognoserna visar 18 grader och strålande sol inför helgen i Barca och om hur det inte blir mörkt förrän efter 18 där nere. Har precis klickat hem två stycket bussbiljetter från Uppsala till Arlanda tidigt morgon om nästan precis en vecka! Förstår ni hur jävla fint det ska bli och fattar ni hur jävla mkt jag förtjänar de här två extra dagarna ledigt och att bara få njuta. Visst vem vet, det kanske regnar hela tiden, men skit fan samma, jag ska njuta för det!



och nej, det gör inget att jag ska spendera min fredagskväll med att tvätta för nästa fredagskväll spenderar jag på varmare breddgrader, förmodligen så smått salongsberusad, kanske med en sangria i hand och en herrans massa Tapas framför mig och ett stycke King så klart. Fy fan vad fuckin' fantastic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback