Snabb update

Stressig dag, kanske mest psykiskt. Det är lite mkt nu, bland annat så måste jag hitta en ny bostad så snart som möjligt. Alla som försökt hitta bostad i Uppsala vet hur jävla KÖRD bostadsmarknaden är här. Och jag vill absolut inte köpa, tanken på att sitta fast här med en lgh kväver mig. Det är lite som tack och hej då ungdom och frihet känns det som. Det är nu jag vill kunna flytta om jag vill, resa, jobba utomlands, byta ort. Men hur i helvete ska jag få tag på en lägenhet. Tips mottages tacksamt.

Annars har jag varit på CykelPulse 75 idag, alltså spinning i 75 minuter med pulsmätare. Jesus vad jobbigt det var. Men kändes helt fantastiskt efteråt!

Nu ska vi se om jag kan få ngn sömn med alla dessa tankar i huvudet. Ska dessutom hålla i en utbildning hela dagen imorgon så jag hoppas verkligen jag vaknar hyfsat utvilad!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback