Saknar spontaniteten

Blev bara en kortis på SATS idag för att köra igenom överkroppen på gymmet. Benen fick välförtjänt vila och nu hoppas jag på att slippa mjölksyra i benen på Spinningen imorgon!

Idag har jag kirrat buss/tåg-biljetter inför Miss B´s ankomst en helg i slutet av februari, åhh vad kul det ska bli! Förresten är Februari 2011 en riktigt riktigt bra månad på många sätt! Jag ska till Barca med King en långweekend, Miss B kommer hit en helg, Ska på en spelning med Säkert!, ska på teater med kollegor och ska ut och äta med hela jobbgänget. BAM, där har ni mitt februari! (Om jag fick ändra på ngt skulle det vara att jag skulle kunna åka hem oftare men det är svårare än man kan tro med mitt jobb.)

Hade en liten stund idag en fundering på ifall jag skulle haka på spelningen med Petter på Katalin ikväll. Diskuterade det med mig själv över både lunch och fika och kom till slut fram till att jag bara inte orkar, jag kan inte få in det i min just nu överstressade vardag. Har fan inte råd att missa sömntimmar och dyrbar energi. Är det såhär det är att bli vuxen? Tror inte det är något för mig isf.



Jaha, snart dags att gå och lägga sig igen. Men först lite fix inför morgondagen.

Ciao Bellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback