Ny vecka, nya tag!

Jo ni, ny vecka nya tag. Som började stressigare än ever.
Hur som helst. Efter den obligatoriska minst-10-timmars-dagen gick jag ner till gymmet och körde CykelPuls och det gick jättebra! Jag hade inte ont i höften alls idag! Inte heller under cyklingen. Hoppas hoppas jag inte har ont när jag vaknar imorgon heller! Jag får så förbannat mkt mer energi när jag tränar, jag behöver det nu. Antiinflammatoriskt is the shit!

¨
Insåg precis att nästan hela den här veckan är fullbokad med roligheter, och stora delar av nästa med. Så så trevligt att ha en massa roligheter att se fram emot! I SO deserve it!

In i duschen med mig, städa upp lite, packa träningsväskan inför morgondagen och sen hopp i bingen!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback