Kicken jag behövde en kväll som denna

Idag har jag skrivit på papper för min fasta anställning och löneförhandlat lite.

Har haft satans ont i höften och stressat runt hela dagen med. Efter jobbet var jag lite naughty. Hade tänkt gå ner till sats och bara köra överkropp pga den satans höften. Men sen blev den plötsligt lite bättre sent på eftermiddagen och när jag sen kom ner till sats frågade de om jag inte skulle köra ett pass (devet ju att jag brukar göra det). Spinningskorna låg i väskan och jag kunde inte låta bli. Körde ett helt grymt pass med Jeja, helt fantastisk spinninginstruktör. Förresten ångrar jag det inte för en sekund, det gav mig precis den kick och den energi jag verkligen behövde! Imorgon ska jag till farbror doktor som ska kika på min höft. Gissa om jag inte tänker berätta att jag körde spinning ikväll.

Anyways, klädde mig i rött dagen till ära, det ska visst vara bästa färgen när man löneförhandlar har jag läst någonstans, någon gång.

Cardigan köpt i Barca förresten.

Annars inget nytt. Vill åka hem till helgen men som vanligt kan jag inte finna tiden. Fortsätter jakten på ny legga.

Natti från en väldigt trött men ganska glad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback