Just shoot me

Fy fan vilken dag. Drog iväg ett mess till Mackan vid halv sex när jag fortfarande satt fast på jobbet och tragglade och då sa han att jag skulle skärpa mig och gå hem. Och det gjorde jag, klockan sex lämnade jag jobbet, för sent för träning eller någon annan slags fritid förutom det uppenbara, städ, laga mat etc. Men ändå.  Är så jävla trött på det här ekorrhjulet där ingen som helst fritid får plats. Ibland är jag glad att folk säger åt mig. Man kan inte bära hela världen på sina axlar.

Är hur som helst trött som ett as. Handlade på vägen hem och har nu styrt upp Chilli con carne som jag tänkte jag och Fröken B ska äta på torsdag (kommer ha lite dåligt med tid då innan spelningen) och nu ska jag städa iordning lite här hemma. 20 rosa tulpaner står i en vas på köksbordet som för att locka fram våren litegrann! Sen blir det ta mej fan bums i säng. Det frestar på krafterna att inte ha ngn fritid.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Sari

Söt outfit! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback