Solfredag och kjolfredag

Har haft en sån jävla crazy dag på jobbet idag. Dessutom har jag klämt in ett akutbesök hos tandläkaren mitt på dan, fick hoppa över lunchen. Igår var jag också hos miss Dentist men det gick inte riktigt som förväntat om man säger så. Ingen lek vill jag lova, men orar inte dra storyn. Hur som helst så har jag mer tandläkarskräck än någonsin, fy fan!

Har varit ute och promenerat med Jempa efter jobbet och sen satt vi på min balkong och drack te i kvällssolen. Det är Kvalborg, jag är i Uppis och jag sitter i soffan, trött som ett as och ska snart lägga mig. Galen tanke, börjar bli gammal och det senaste året börjar ta ut sin rätt.

Kjolfredag (just nu har jag kjolveckor, vill inte ha ngt annat än kjol på mig för närvarande om jag själv får välja!):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback