Och jag vet inte ens vad som är värst, att alla ligger med alla som på ren rutin eller att alla pratar om det med alla, jämt och hela tiden.

Har spenderat en välbehövlig vecka i skogarna. Problem med höften gjorde att jag var tvungen att stanna hemma för att kunna röntga. Men imorron är det jobb igen. Har haft en jobbig jävla söndagsångest under dagen, den fan vill inte släppa greppet om mig heller.

Imorgon börjar mitt nya liv, både kroppsligt men framför allt själsligt. Bort med alla destruktiva relationer och igång med själsrensning. Det är den här våren det händer, det är jag helt säker på.

Natti natt.

PS I Kil är alla Bukis med alla. Och alla tycker det är helt i sin ordning. Själv får jag så smått kväljningar inombords när jag tänker på det. (Men så länge ingen blandar in mig i det hela så är allt i sin ordning). Jag är väl bara alldelles för jävla pryd helt enkelt.

PS2 Läs det här
fina. (Inlägget längst ner, 9:e dec)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback