Italienskt, rödtjut, hockey och guld!

Fin dag på det stora hela! Har blivit väldigt bra på att ta mig i kragen om eftermiddagarna och ta mig hem från jobbet i tid. Middag på italiensk resturang och ett glas rött med efterföljande bio på Fyrisbiografen "jag är min egen Dolly Parton". Mkt sevärd film, fin musik och sköna medverkande. Nina Persson - hur vacker är hon inte, va?!

Efter lite snack cyklade jag i ilfart hemåt för att se sista perioden av hockeyn hemma hos Mackan. Så fint med ett guld och jag önskar litegrann att jag var i Kd och fick fira guldet storstilat med alla värmlänningar. Men ja, man kan inte få allt man vill.
Imorgon blir det nog AW på Katalin.

Natti.


Kjol fick det bli idag. Våren är SO ON right now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback