what´s between you and I

Jag älskar verkligen att upptäcka nya artister och band. Det är en sjukt spännande och tillfredsställande känsla och det rent bubblar inom mig när jag hör en låt av ett nytt band som berör mig. Det bubblar i mig av nyfikenhet på att upptäcka och få lyssna in mig på artisten/bandets alla andra låtar. Det är en så förbannat härlig känsla och just på hösten är den alldeles särskilt underbar.

Här är en
fin låt jag upptäckte idag och ju mer jag lyssnar på henne, desto mer säker är jag på att jag kommer gilla resten med. Sen har jag upptäckt en annan artist ikväll, ska tipsa er om honom en annan kväll.  Nytränad, nyduschad, nyäten ligger jag i sängen med den skönaste känslan i magen och lyssnar på för mig ännu oupptäckt musik.  Vilken kväll va! Jag älskar mitt eget fantastiska sällskap kvällar som dessa.

Natti natt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback